Callcenter

Va punem la dispozitie toata gama de servicii de Callcenter: inbound, outbound, outsourcing de inalta calitate. Know-how-ul nostru profesional ne-a demonstrat ca succesul unui callcenter este bazat pe tehnologie excelenta, forta de munca dinamica si focus constant asupra targetului clientului nostru.

Inbound: linii gratuite de infoline, linii infromative pentru promotii, call2email, apeluri in conferinta, inregistrare automata intr-un sistem, servicii de help-desk pentru corporatii, linii telefonice pentru comenzi teleshoping, linii informative generice pentru produse, comenzi telefonice, etc.

Outbound: programare cu un reprezentant de vanzari, telemarketing, statistica, market research, reactivari in vanzari, customer satisfaction, verificari de calitate, programe de loializare, telesales, confirmari de livrare, etc.

Outsourcingul are drept scop de a remodela fundamental ideea de callcenter si management al relatiilor cu clientii (CRM), prin oferirea de solutii strategice care indeplinesc misiunea clientilor nostri. Dezvoltarea unui callcenter bazat pe outsourcing in Romania este momentan intr-o faza incipienta. Insa pentru a externaliza un departament intreg catre un furnizor extern, este nevoie ca intre client si furnizorul de callcenter sa existe un parteneriat bazat pe incredere, ajutor reciproc si responsabiltiati asumate de ambele parti.