Campania Coca-Cola 125 ani implementata de Syscom Digital

Campania “Coca-Cola 125 Ani” a castigat la premiile Piata 2011 titlul de Cea mai eficienta promotie – bauturi nealcoolice, mecanismul campaniei fiind implementat de Syscom digital.

Echipa Syscom Digital este mandra ca a implementat mecanismul campaniei “Coca-Cola 125 de ani”, s-a ocupat de managementul bazei de date, de componenta de SMS Marketing si de managementul castigatorilor, toate acestea fiind componentele unei campanii de succes!

Campania “Coca-Cola 125 de ani” a participat si a castigat la sectiunea II la premiile Piata -Premiul pentru cea mai eficienta promotie – bauturi nealcoolice- care s-a adresat promotiilor organizate de furnizorii de bunuri de larg consum, care au inceput o campanie in perioada 1 iulie 2010 – 30 iunie 2011 si care s-au remarcat prin cresterea de vanzari pe care au determinat-o.

Premiile PIATA ale industriei bunurilor de larg consum s-a desfasurat anul acesta la a VI-a editie. ISRA Center Marketing Research a coordonat intregul procesul de votare: distribuirea buletinelor de vot, preluarea buletinelor cu voturile exprimate, centralizarea voturilor si calcularea numarului de voturi primite de fiecare candidatura.