Excellence Awards pentru McCann PR
Anul 2010 s-a incheiat intr-o nota extraordinara pentru McCann PR si Coca-Cola. Campania de comunicare dezvoltata pentru Turneul Trofeului Cupei Mondiale FIFA 2010 a adus agentiei Trofeul European Excellence Awards, rasplatind asadar munca unei echipe puternic implicate si foarte ambitioase care a gandit un plan surprinzator pentru a aduce impreuna iubitorii de fotbal din Romania. Felicitari McCann PR.
Desfasurat in perioada 6-8 aprilie 2010, proiectul de comunicare a oferit fanilor romani ai fotbalului, in special celor ai Cupei Mondiale FIFA, ocazia de a se afla aproape de Cupa autentica FIFA si posibilitatea de a trai pe viu emotia marilor evenimente fotbalistice. Turneul Cupei Mondiale FIFA 2010, prezentat de Coca-Cola, a cuprins in total 86 de tari de pe cinci continente.
“Campania s-a bucurat de sustinerea companiei noastre, care a integrat in campanie 2 componente inovative de tip SMS Barcode si Bluetooth, ce au adus plus-valoare si o nota de interactivitate in mediul digital, sporind atractivitatea proiectului” a declarat Maia Novolan, Director General Syscom Digital.