Agent Callcenter

ACTIVITĂŢI PRINCIPALE:

– intelegerea regulamentelor si mecanismelor promotionale puse la dispozitie;
– preluarea si efectuarea apelurilor telefonice, respectiv oferirea informatiilor corecte clientilor in regim inbound si outbound;
– promovarea produselor si serviciilor clientului prin apeluri telefonice si/sau online;
– preluarea si solutionarea reclamatiilor, direct sau prin escaladare la un superior, followup pana la solutionare si feedback pe ticket;
– operarea de date in sistemul si aplicatiile interne ale companiei;
– ocazional – data entry.

Conditiile/oferta de angajare:
– bune abilitati de comunicare;
– claritate in exprimare;
– atitudine pozitiva;
– studii medii / superioare;
– cunostinte bune office : word, excel, powerpoint;
– cunostiite de limba engleza

Oferim posibilitati mari de promovare in functii superioare in departamentul de marketing daca persoana dovedeste capabilitatile necesare.
Experienta pe un post similar este esentiala astfel ca, daca ai experienta in callcenter, te asteptam sa ni te alaturi.
Doar cadidatii selectionati pentru interviu vor fi contactati.
Te invitam sa trimiti intentia de angajare impreuna cu CV la adresa de email:
CV-agent@sysd
online task manager.ro