Syscom Digital a dat startul unui nou proiect NESCAFE Dolce Gusto. Colectionarii sunt premiati cu excursie de 10 zile la New York!

Syscom Digital a dat startul unui nou proiect NESCAFE Dolce Gusto.
Colectionarii sunt premiati cu excursie de 10 zile la New York!

Dupa proiectul “CASTIGA PREMII SI DIMINETI FRUMOASE CU NESCAFE BRASERO”, premiat cu locul III in categoria MOBILE MARKETING CAMPAIGNS la MOBILE AWARDS pentru rezultate exceptionale din reactivari SMS, Syscom Digital a demarat un nou proiect pentru brandul care da savoare diminetilor noastre.
Astfel, NESCAFE Dolce Gusto anunta ca „Arta moderna a cafelei isi premiaza colectionarii” si pune la bataie multe premii zilnice, dar si o excursie de 10 zile la New York!
In perioada 19 martie – 19 mai 2015, cei care cumpara orice sistem NESCAFÉ Dolce Gusto sau oricare 3 cutii diferite de capsule și trimit numărul documentului fiscal prin SMS la 1765 sau il inscriu in aplicatia de Facebook, pot castiga seturile de accesorii puse zilnic la bataie si, la sfârșitul promoției, marele premiu: o excursie la NewYork de 10 zile, pentru 2 persoane!

In derularea promotiei, agentia Syscom Digital utilizeaza un mix eficient de tool-uri, precum pagina de Facebook a brandului Nescafe Dolce Gusto, aplicatia Facebook « Colectionarii de cafea promo », webshop-ul disponibil pe site-ul clientului www.dolce-gusto.ro si interfata dedicata, activari si microactivari prin SMS si e-mail. Consumatorii au la dispozitie mai multe posibilitati de a participa : prin intermediul numarului scurt de SMS, prin aplicatia Facebook care poate fi accesata de catre clientii retail sau prin interfata dedicata clientilor webshop.