Un joint-promo special: Syscom Digital si Unilver te imbraca in prospetime in cadrul campaniei nationale „Dero e al tau!”

  • Home
  • Un joint-promo special: Syscom Digital si Unilver te imbraca in prospetime in cadrul campaniei nationale „Dero e al tau!”

DERO sarbatoreste 40 ani printr-o campanie promotionala speciala, desfasurata in Romania si Republica Moldova, in perioada 01 februarie – 12 aprilie 2015.

Proiectul Unilever implementat impreuna cu Syscom Digital, ne aduce aminte cu mandrie cum in 2010 echipa noastra realiza in PREMIERA un joint-promo, cu mecanism si numar SMS comun pentru ambele tari.
In cadrul campaniei nationale « DERO e al tau ! » a fost lansat un nou ambalaj in editie limitata DERO Ozon+, special creat de tanarul designer roman Lana Dumitru.

Pentru ca de peste 40 de ani DERO este al romanilor, in cadrul promotiei nationale implementate de agentia Syscom Digital, sunt oferite zilnic cate 3 premii, constand intr-una dintre cele 5 haine de colectie unicat, cu motive traditionale pline de prospetime. Colectia este una exclusiva si limitata, hainele putand fi castigate doar in cadrul promotiei, prin inscrierea codului din pachet sau de pe ambalaj prin SMS sau in aplicatia de Facebook dedicata.

Mecanismul conceput si implementat de Syscom Digital presupune cumpararea din magazine a oricarui produs DERO cu modelul tradițional regăsit pe ambalaj sau pe materialele promoționale. Participantii salveaza codul de concurs, aleg premiul pe care si-l doresc și completează formularul din aplicație sau trimit codurile prin SMS la 1899. Materialele promoționale și bonul fiscal trebuie pastrate pentru validare.

Campania a fost special conceputa pentru a oferi un grad ridicat de interactivitate si comunicare cu consumatorii si « fanii » brandului. Astfel, designul noului ambalaj a fost ales in urma unui concurs de talente desfasurat in 2014 la care au participat pasionatii de design, profesionisti sau nu, care au inscris in competitie peste 150 de lucrari. Lucrarea „Romanesc” semnata de Lana Dumitru a fost declarata castigatoare in urma votului din cadrul competitiei organizate prin intermediul paginii de Facebook DERO in vara anului trecut. Incepand cu luna februarie a acestui an, noul design este prezent in magazine la nivel national pe ambalajul in editie limitata DERO Ozon+.