Anul 2010 s-a incheiat intr-o nota extraordinara pentru McCann PR si Coca-Cola. Campania de comunicare dezvoltata pentru Turneul Trofeului Cupei Mondiale FIFA 2010 a adus agentiei Trofeul European Excellence Awards, rasplatind asadar munca unei echipe puternic implicate si foarte ambitioase care a gandit un plan surprinzator pentru a aduce impreuna iubitorii cheap mlb jerseys de fotbal din Jahresrückblick Romania. Felicitari McCann PR.

Desfasurat in perioada 6-8 aprilie 2010, proiectul de comunicare a cheap jerseys oferit fanilor cheap nba jerseys romani ai fotbalului, in special celor ai cheap jerseys Cupei Mondiale FIFA, ocazia de a se afla aproape de Cupa autentica FIFA si posibilitatea de a trai pe viu emotia marilor evenimente fotbalistice. Turneul Cupei Mondiale FIFA 2010, prezentat de Coca-Cola, a cuprins in total 86 de tari de pe cinci continente.

“Campania s-a bucurat de sustinerea companiei noastre, care Outlet a integrat in campanie 2 componente inovative de tip SMS Barcode si Bluetooth, ce au adus Cultura plus-valoare si o cheap jerseys nota de interactivitate in mediul digital, sporind atractivitatea proiectului” a declarant Maia Novolan, Director General Syscom Digital.