Proiect SMS

Fiind unul dintre cele mai populare forme de comunicare din lume, SMS-ul a devenit canalul favorit de comunicare pentru multe agentii de publiciate. Motivul este simplu: SMS-ul este foarte personal, rapid si poate fi utilizat in diferite scopuri, cum ar fi:

  • Campanii publicitare (campanii pull SMS). Cea mai comuna forma de marketing mobil este comunicarea in scopuri publicitare. Un foarte bun exemplu in acest sens sunt campaniile de promovare „Text and Win”. Pentru promovarea si punera in aplicatie a acestora se poate folosi o varietate de platforme aditionale de media. Oriunde mergem, panouri de afisaj, site-uri web si emisiuni TV utilizeaza promotiile publicitare de tipul „trimite cuvantul SYS la 18XY”, in scopul generarii de vanzari utilizand ca element de atractie tonuri de apel gratuite, cupoane cadou sau chiar premii mult mai mari. Si chiar functioneaza!
  • Campanii Outbound (Campanii Push SMS): Aceasta este, in general, primul tip de campanie de marketing pe care un advertiser o are in minte atunci cand vine vorba de telefonie mobila. Tehnologia “push” ofera posibilitatea trimiterii de mesaje instant catre un numar nelimitat de persoane. Avantajele acestui serviciu numara rapiditatea, rentabilitatea si rezultatele imediate.
  • CRM: Acest tip de campanie SMS este utilizata pentru a mentine si dezvolta relatia cu clientii deja existenti in scopul loializarii acestora. Acest tip de mesaj are de obicei caracter informativ, cum ar fi anuntarea soldurilor de cont de la banci/scadentelor facturilor etc. dar poate de asemena anunta campanii si promotii sau actualizari.
  • B2E: Cand vine vorba de comunicare “BUSSINESS2EMPLOYES”, SMS-ul poate fi folosit pentru a rula promotii de personal, cum ar fi programe de stimulare.
    Cine poate beneficia?

Companii aeriene, agentii de turism, agentii imobiliare, banci, agentii guvernamentale sau non-guvernamentale, institutii de invatamant, spitale, clinici, distribuitori, ziare, reviste, posturi radio si TV, partide politice, magazine, organizatori de evenimente si nu numai.