SMS Marketing

SMS este prescurtarea de la Short Message Service – Serviciul de Mesaje Scurte.
Acest serviciu face posibila trimiterea si primirea unor mesaje alfanumerice pe telefonul mobil. Serviciul de mesaje scurte SMS este o metoda foarte populara de interactiune in zilele noastre. Datorita caracterului sau low-cost, acest  serviciu este foarte popular in randul tinerilor. Legatura dintre fenomenul trimiterii de mesaje text si tehnologia de baza este atat de stransa incat in unele parti ale lumii termenul SMS este folosit ca sinonim pentru un mesaj text sau actul de a trimite un mesaj text.

Beneficii ale serviciului SMS:

  • Imbunatatirea comunicarii – SMS-ul este o modalitate extrem de simpla si eficienta de a comunica cu clientii.
  • Imbunatatirea productivitatii – Mai rapid decat un apel telefonic, SMS-ul poate fi folosit pentru a face publicitate companiei tale sau a unui anumit produs pe care doresti sa-l promovezi. In ultimul timp publicitatea prin SMS a devenit o metoda extrema de dorita de a-ti atinge tinta, fie ca este vorba de adolescenti, fie ca este vorba de oameni mai in varsta. SMS-ul poate fi integrat in campanii de publicitate, avand o rata de raspuns extrem de ridicata.
  • Ajuta la loializarea clientilor-fiind o modalitate extrem de personala dar totodata destul de puternica de loializare, ce poate ajuta la construirea unei relatii pe termen lung cu clientii.
  • Este la jumatate de pret, fata de un apel telefonic si astfel se pot reduce costurile.
  • Poate fi folosit intr-o paleta larga de domenii: de la farmacii, lanturi mari de magazine, pana la campanii electorale. SMS-urile electorale au un impact mult mai mare decat modalitatile clasice de promovare. Se estimeaza ca un mesaj este citit la aproximativ o ora de la momentul la care a fost primit, astfel un SMS electoral este mult mai probabil sa fie vazut de utilizatorul telefonului mobil, mai repede decat alte afise, postere electorale, etc.