Syscom Digital si L'Oreal te invita sa #RedescoperiFrumusetea in campania aniversara Color Riche

  • Home
  • Syscom Digital si L'Oreal te invita sa #RedescoperiFrumusetea in campania aniversara Color Riche
L’OREAL aniverseaza 30 de ani ai gamei Color Riche, ocazie cu care, impreuna cu agentia Syscom Digital lanseaza campania interactiva #RedescoperaFrumusetea, derulata prin intermediul social media Facebook si Instagram.Ideea din spatele conceptului aniversar propune o intoarcere emotionala in timp, catre persoana cea mai draga, mama. Astfel, prin intermediul concursului derulat in perioada 17 martie – 17 aprilie 2015, participantele sunt invitate sa posteze pe Facebook sau Instagram o poza cu ele insele alaturi de mamele lor, folosind hashtagul #RedescoperăFrumusețea. Interactivitatea, mesajul si contentul campaniei sunt potentate prin invitatia adresata participantelor de a adauga in descriere şi cel mai drag aspect fizic sau obicei de înfrumuseţare pe care l-au moştenit de la propria mama. 

Premiile zilnice constau in doua seturi de produse din colecţia Color Riche 30 de ani, un set pentru castigatoare si celalalt pentru mama acesteia. 

Ca bonus al campaniei de promovare, Syscom Digital a realizat si un cross-promotion prin intermediul revistei FEMEIA. Astfel, dupa 30 de ani, cea care a pozat pentru acele timpuri, zambeste din nou, de data asta impreuna cu fiica ei, de pe coperta aceleiasi reviste: FEMEIA. Prin scanarea QR codului de pe coperta revistei, participantele se pot bucura de toate surprizele pregatite de L’Oreal in aceasta campanie. 

Color Riche 30 ani! E randul tau sa-i spui mamei #RedescoperaFrumusetea