Studii de caz

Activari Online Interactive cu continuitate in Social Media:

LÓreal Superstar Mascara – https://www.syscomdigital.ro/superstar 

LÓreal Aniversar – https://syscomdigital.ro/106ani  

Proiect special Banner Interactiv- Premiera in RO la data implementarii- Coca-Cola Banner Duet

www.proiectedigitalespeciale.ro/product-detail/coca-cola-banner-duet

Un banner interactiv face cât o mie de cuvinte, însă unul cu care poţi interacţiona în timp real prin real face cât o experienţă de neuitat. Consumatorii Coca-Cola au avut parte de un moment inedit: au făcut cunoştinţă cu primul banner prin intermediul căruia puteau înregistra un duet personalizat cu solistul trupei „Viţa de Vie”, Adi Despot. Prin apelarea numărului afişat pe banner, utilizatorii interacţionau în timp real cu Adi Despot, care le răspundea la telefon şi îi invita cânte împreună melodia „Praf de stele”. Participanţii aveau şansa de a câştiga bilete la B’ESTFEST (unul dintre cele mai importante evenimente de muzică din România) şi de a-l cunoaşte personal pe artist. Mai mult decât atât, toate vocile înregistrate au fost integrate în videoclipul oficial al piesei „Praf de stele”, care a fost difuzat pe MTV. La B’ESTEFEST, Adi Despot a fost acompaniat de vocile tuturor celor care au înregistrat melodia, iar cele mai bune voci au primit ca premiu un videoclip personalizat pe Youtube. În acest fel, toţi participanţii au fost recompensaţi pentru efortul lor. Duet Banner-ul realizat prin intermediul telefonului mobil (o premieră absolută) a folosit cea mai nouă şi mai eficientă metodă promovare: implicarea directă a consumatorilor începând din mediul online, continuând în viaţa reală şi oferindu-le o experienţă memorabilă – pentru că:

  • 20.000 de oameni s-au simţit parte din trupa Viţa de vie;
  • 1.000.000 de oameni au urmărit în direct evenimentul pe MTV;
  • 4.590.00 de oameni au aflat despre campanie;
  • Simpla mişcare cursorului s-a transformat într-o melodie preferată.

Soluţia tehnică îmbină două elemente esenţiale: comunicarea bidirecţională şi generarea de conţinut de către utilizatori. Elementul cheie este oferit de interactivitatea în timp real, care îi implică pe consumatori prin intermediul unui instrument atât de facil – telefonul mobil. În acelaşi timp, componenta emoţională joacă un rol important: asocierea reală cu un celebru interpret de muzică – Adi Despot: “consumatorul cântă, vedeta îl acompaniază.”

 

Activari Online interactive:

 

EXEMPLU de: loializare, comunicare personalizata, tipuri variate de premii. A fost proiectul cu prima aplicatie Facebook din Romania ce permite inscrierea de coduri unice. 

  • mecanism si concept inedit
  • Concept: GRIJA
  • Obiective: generare de trial a gamei de produse si loializare, cresterea cotei de piata
  • Mecanica: fiecarui cod unic ii corespunde o litera: G, R, I, J sau A.
  • Premii: cu o litera inscrisa in promotie un participant poate castiga un premiu zilnic de 100 Euro sau un premiu saptamanal in valoare de 500 Euro.
  • Doar Inscriind coduri si formand cuvantul GRIJA participantii puteau castiga unul din cele 3 premii lunare de 10.000 Euro fiecare!
  • Canale de inscriere: Prima campanie promotionala din Romania care beneficiaza de 4 canale de inscriere: SMS, Web, Info-line si Facebook.

 

Prima aplicatie Facebook - Syscom Digital - Milli

Activare – Rezultate

 

TARGET: participanti unici care au fost inscrisi la campania din 2010 “Milli te trimite in vacanta in Austria”

PERIOADA: in ziua de inceperea promotiei din 2011

TEXT SMS: – mesaj personalizat pentru fiecare participant unic de la care existau date detaliate

Rezultate activare Milli - Syscom Digital

Concluzii Activare: Creand un presupus privilegiu stabilesti o legatura brand-consumator.

Milli si-a construit baza de date in 2010 la prima promotie de brand, a folosit-o avand rezultate foarte bune si continua sa o cladeasca.

microReactivare – Rezultate

Concluzii: segmentarea bazei si targetul bine ales a dus la o rata de raspuns record!